5 Nisan 2009 Pazar

OBSESİF - KOMPULSİF BAŞARI KORKUSU

OBSESİF - KOMPULSİF BAŞARI KORKUSU
tüm olması gerekenlere bir karşıtlık olarak organize olmuş yaşamımda, burcuma ve ismime ilk karşı’lığım.
pislik içindeki evden kaçıp, her binenin ne kokuyor yahu bu araba dediği arabaya sığınmak ve sürmek.saatte 90 km.
çizgiler sıralı ve kopuk.
artık alıştım. sanırım 50 çizgide bir oluyor adını anmam. korkuyorum yanımda birisi otururken, ya duyarsa ismini diye.
sıklıkla durup bakıyorum: şu uçan kuşa çarptım mı acaba diye. tanrım ne büyük felaket şu kuşların birisinin ölümüne sebep olmak. ne bitmez kontrol kıyamadıklarıma. sanırsın cesetler dolu kasabanın tek yaşayanı,atlamış sahipsiz kalan bir arabaya, kaçar kasabasından. bir kuş gibi.
hayır bu değil,çıktığım kasaba. kızdırmayacağım bu kez babamı. ama kuşa çarptım sanıyorum bu gerçek. ve sen. sen de gerçeksin, her elli çizgide bir ağzımdan dökülen ismin kadar.
ve sapkınlıkları bünyemin. ben en çok arabada sevişmeyi severim bilirmisin. yolüstü sevişmeleri kurmaya çalışırım beynimde ve bazen de sevişip oh derim 3 günlüğüne.
oysa hep kök anlatır kelimelerim. bir kahvenin müdavimi olmayı över geçmişim.
bir karşıtlıktır bunca pisliğim ve zayıflığım.korku iliğimde,izin vermez gerçekleşmeme. korkarım ya gerçekleşiverirsem de ölürsen diye. durur bakarım 50 çizgide. hızım hep saatte 90 km.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder