20 Şubat 2009 Cuma

oluyor bazen

Oluyor bazen,

Yenilgi günlükleri döşenmek istiyorum hayata.

-Issız uzayın küçük boşlukları hayatımın

Can damarını tıkanık sandığım zamanlar-

Oluyor bazen.

Sana kızdığım da.

“Olmaya gidilirken ki renk

Anlamı olurken boşluğun.

Karanlıkta oynanan entity

Her nefeste bir renk keşfettirirken

Kendimizden,

Her bireyin her aşkın ve herkesin

Kendi kaderine tayin hakkına inanıp

Zıvanayı normallerine attığımızda ki

Değerliliğimizde;

Yargıcı, intikamcısıydık

(Ne çok çürükten, ellerimizle ayıkladığımız

Dirilik, bereket ve onur kokulu

Muşmulalar.dan ibaret suratımızla)

Değerlerimizin.

Ve sen ne güzel kimsesizdin feride.”

Geyikli gece sevdası gecelerinde

Esrarımın keşfindeyken sen,

Gidemeyeceğimi bildiğim

-senden benden herkesten-

Ağlamalarımdayken ,

Senin sevgindeyken ben.

Saklı rengin feride.

Ve O rengin büyüsünde.

"Lades. Bile bile.

bir cigara yakıyorum

Yakıyorum da kaldıramıyorum kafamı yalnızlığımdan.

Sonra boş uzun bir yol

Renkleri solarken çatının

Ve her nefes, tüketimken artık.

Gitmek, varoluşçunun mayası.

İlk dersi ebeliğin

-Bir bebeğin poposuna atılan bir şaplak.-

varlık muhasebesi.

Gökyüzümde ki ebemkuşağının

-rengârenk soluksuzluğunun-

Renklerini kuşanıp,

Kuşaksızlığı erdem sayıp;

Sokakta paltosunu açıp

Herkese çükünü gösteren adam

Cüretinde bulduğun kurtuluş.

şimdi gökyüzümde ki karanlık.

Mayamda ararken çözümü

Önce baba, dedi “sonsuz döngü”.

Mevzuu basitti, ama isyandı.

Hiç unutamadığım derin acım oldu. sonra.

Yakarak giderek gitmenin simgesi olacak

Babamı yıktığım yumruk.

Başı önde yeniği, görerek öğrendiğim o gün

Sonsuz döngüsü hayatımın.

Sonrası boş uzun bir yol

Yollarda

Boyunduruktan kurtulurken

Herkesin yaşam enerjisi dediği şeyi bulduğu yer

Yakılan yıkılan onca değer.

Söylesen

şimdi kendine ait iyilerini kötülerini

olsan

kendi yasanın intikamcısı

“ne gam.

Giden de o yüzden gitmiştir zaten”.

Bazen kızıyorum sana

Issız uzayın küçücük boşluğuyken,

Tıkandığım zamanlarda.

Sonra bi cigara daha yakıyorum

Üflüyorum normallerinin üstüne

Geçiyor.

Ebem başköşemde

Ebemkuşağı bilmem hangi gökyüzünde.

05.01.09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder