20 Şubat 2009 Cuma

bir düş. içinde kaybolduğum

Bir düş,

İçinde kaybolduğum.

Yürüyemezken, film seçemezken,

Öğünlerimi bire indirmişken,

Onda da ekmeğin arasında ki peynire küfrederken,

Gidemezken.

Bir düş,

İçinde kaybolduğum.

Takalar geçerken allı yeşilli

Ve “ah” derken o takanın içinde olamadığım için.

Bir düş

Geleceğe maviye ala yeşile ait

Ve umuda.

Sıcacık döşeğini sermiş,

Bekletmekte beni şarap.

İçtikçe, gevşedikçe,

Ve günler geçtikçe

Sarhoşluğun sıcak döşeğinde.

Varolanın gölgesi suratım

Karanlık kelimeler fısıldamakta

Takayla oyalanan yanıma.

Ne geçmiş tükendi, ne yarınlar bilincimin

Hareketsiz bedeni,

İçinde kaybolduğum düş.

Ve fısıldanan gerçekliklerin

Paramparça suratında ki karanlıklar,

Genç memelerinde kaybolamayan

Bu ruhun manisi.

Oysa maniler okumak istedim hep.

Bir maniye dalıp giderken

Keşke yanlız bunun için sevseydim seni

Günlerinde yaşamak,

An’a sahip olmak, memelerinde kaybolmak…

Billurluğunda maniler okumak istedim hep.

Varolanın gölgesi suratımın

Karanlık kelimelerinde .

Yapamayışlarım.

Dün o takada seyrederken hırçın dalgalara,

Hırçın dalgalara.

Naifçe bir yenilgi

Dalgalar karşısında.

Bugün de takalar geçiyor allı yeşilli.

Ve döşeğimde bir düş.

Hala İçinde kaybolduğum.

Ben hep yalnız bunun için sevdim seni

27.01.09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder