23 Mayıs 2011 Pazartesi

soğuk dağ suyu

ey benim başlayamamam
ey benim yalnızlığım

bir yokluk aşkı var sanki içimde
ah bir gitsem, gitseem,
korkuyorum tersine dönecek dünya
varlığım söz konusu olunca.
..
ah bu kimselere sığmayan ova
ah bu yumuşak otların yurdu
bilmediğim cümle
kutsal mera
dönülmez ufuk
gözüm almıyor diye seni. öyle severken..

ah benim yere değmezliğim içinde
ey senin beni görmüşlüğün:
ak düşmüş saçım çürümüş dişim
çıkmayan kelimelerim.

ve yüzünde yine de
yaşlı mera içinde
ey suyun berraklığı
gençlik ateşim benim
..
ah karanlığımı mı yıkayacaksın
soğuk dağ suyu

görünce sevmekten korkarım ben
her sesleniş bir üşümek bir sarmak bir rüzgar
ah benim
hatırlattığın ateşim, hararetlenir

ah karanlığımı yıkayacaksın sen
su içersem uyanırım ben
tersine döner dünya..

çekil gözümün almadığı yerden..
bir yokluk aşkısın sanki içimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder