23 Mayıs 2011 Pazartesi

milena

ah milena biliyor musun senden çok önceleri –ki zaman vardı daha-
deniz düşlerdim ben.
ve bir ada. ellerim vardı, zaman vardı.
ve sürdüm yüzüme
gerçeğe batırıp ellerimi,atıp serkime düşümü
kur kur kur dört nala
görünceye dek denizi, kendimi.

ve adımı, erkekliğimi kumun yedi kat dibine gömüp, adadılar kuma beni, adasın dediler, gittiler milena.

adım, şişman erkekliğim ve ben kumun yedinci katında unuttuk zamanı. eridik.

eridikçe eridikçe bir gözüm kaldı geriye bir de sigara sarısı ciğerim.
şimdi sen kaçıncı katsın ya da kaçıncı serap ?
bilemiyorum bunu milena. bildiğim eridikçe yükseldiğim.

ve şimdi sensin. kim bilir hangi deliliği uyumuyorsun.
uyanıktım gördüm. gözlerin ışık görmüş ve sen uyumuyorsun hala milena.
al bak gözlerime. aşağılar: kompleks, yanılsaması da çok, yadırgama beni; al sen bak gözlerime milena.
ışık milena, ben ışığı öpmeye geldim.yüzü diye suyun.

kumda iki serap bir kale kurmuş misali bir kalenin varlığı umudu. iki ada.
sen ellerimi verdin milena.
örüyorum seni. göz ve ciğerlerinden tutup tutup kumunu, öpüyorum. evet hayal bu milena. şükrediyorumbunun için. hu!
bu kum, bu ada dün denizdi milena. ellerim su çekiyordu dibe ; gözlerim ciğerlerim can, eriyordu ,
şükrediyorum.hu! ah bu ellerim! bugün serap çağlıyor hu. ellerim var şimdi milena . adağım ben kuma. sen değilsen de ben adağım. dikip gözümü göğe geyikli gece sayıklayanım. hayalim. sen değilsen de ben yine de serabım milena. ellerim bi kez daha erir, erisin milena, gözlerim yine görecek ya.

şimdi; sen de ki: kimliğe soyunmuşsun sen ey serap. oysa ki kimse sensin. sen size ihanetsin. kimsesizliğinizi kurtarmaya çalışan bir deve kuşusun sadece. elleşme; sen kimliksizsin.
benimse inancımı yediler.

ah milena evet. doğrusu buydu.
biz diye bişey kalmadı ben onu gömmekten geliyorum.
adımsa kumun yedi kat dibinde.
ama bil milena hak diyeni gömdüler kuma.
ve ben şimdi adımı erkekliğimi kumun yedi kat dibine bırakıp , adım adım ererken göğe
sende sende bakıyorsam sana
olmadığındandır biz diye bir şeyin

ve senin ellerin varsa milena
ver bana inanç doldurayım avcuna
.

yoksa da; sendelemiyorsan da dalıyorsan arada;
olsun
akar yine benim ellerim. yağmur derim, adımı yıkıyor hala kuma.
ölmez yine ada. hayal hayal yaşar giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder