22 Mayıs 2011 Pazar

bir dönüş

bir çeşit zamana uymak benimkisi. uzun çok üzün süren zamana inat bir yaşamdan sonra.
bir mayıs bir de ekim en çok hissettiğim mevsimler. renk ise hep turuncu. işte bu mayıs rengime uyup, durdurup treni ayılmak istedim zamansızlıktan.
siz sandınız hayata gittim. ya da bazıları kendisinden gittiğimi bile düşündü.. kendime gelirken hayata gitmem ne tuhaf olurdu değil mi. ya da sizdenn.
adım sevmek rengim turuncu benim.her hangi bir yerimde nihilizm barınmaz ve kül bırakmadığıma inanıyorum geride. sadece biraz mor o kadar.
ben zamana uydum bu sefer. bahara.
ne kızlara ne kapitalizme. ben kendime uydum bu sefer
turuncu bir şafağın zamanına inanıp.

inanmak güzeldir. yürürüz lamelif lamelif.
ve zamansızlık ya da sen külüm değilsin. hadi külümse. denge.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder